onsdag den 21. december 2011

Ny i blogger verdenen.

Hallo verden, mit navn er Rasmus.

Jeg er en ung frisk eventyrlysten studerende på HTX sukkertoppen, som elsker at rejse. Jeg drømmer om at komme ud og se verden i alt sin pragt. 

Her på bloggen vil jeg poste en blanding af planer for min opkommende tur jorden rundt, sjove ting og sager, gameing nyheder, og fotos.

Jeg er det som man vil kalde et aktivt menneske, jeg har igennem de sidste 5 år dyrket parkour og er fornyeligt startet med også at undervise igennem ALG min gymnastik forening. men som om spring gymnastik og parkour ikke skulle være nok, jeg "inline speedskater" også meget i min fritid. 

Som en familietradition rejser min familie hvert år til Berlin for at speedskate Berlin-Marathon, jeg har også tidligere erfaringer med blandt andet jiu-jitsu, karate, svømning og div. danse arter,

Jeg ejer et dejligt DSLR kamera som man kan se på billedet ovenfor, et kamera som forhåbentlig for brugt en masse så jeg kan poste en masse flotte og sjove billeder fra mit liv.

Jeg betragter mig selv som lidt af en nørd, så der er nok en god chance for at lære noget nyt hvis du planlægger at følge mit blog projekt.

Held og lykke derude og god vind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar