lørdag den 24. december 2011

Glædelig Jul!

:/Nu' det jul igen,
og nu' det jul igen,
og julen varer li' til påske./:
Nej det' ikke sandt,
Nej det' ikke sandt,
for ind imellem kommer fasten./:



Glædelig jul alle sammen! 


Selv om de kommende dage bliver hårde, er julen jo en vidunderlig tid.

Familier samles, venner mødes og glæden er stor, håber jeg i hvert i fald. 

Hvis i læser dette ønsker jeg jer alle sammen en rigtig fantastik jul.

Jeg er virkelig taknemmelig for at mine bedsteforældre er kommet helt fra Holsterbro for at fejre jul sammen med os her i København, så bliver det rigtig jul i år, og det er ikke kun fordi farmor laver lækker mad :p Hvad er du taknemmelig for?

Jeg vil ende denne lille julehilsen med nogle kloge ord fra Steen og Stoffer:


 ""En hjemmelavet gave siger meget mere end en færdigkøbt fidus. Den fortæller, at man har brugt tid og kræfter. Den fortæller, det er noget personligt. Den fortæller, at man får for lidt i lommepenge.""

Glædelig jul og hold jer muntre!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar