mandag den 26. december 2011

Christmas Aftermath

 
Håber at i alle har haft en fantastisk jul.
Det havde jeg i hvert i fald, her er vores smukke træ!
Udsmykket af af vores altid kreative underbo, min onkel.

Jeg håber at i alle har fået nogle gode gaver ligesom jeg.
Har i blandt 1000g BACON! BACONsalt, BACONpepper og ikke mindst bizart BACON læbepomade, men også 2, 16 Gigabyte SDHC kort til mit kamera.
Jeg ved ikke med jer men jeg er altså ved at være en lille smule træt af alt det jule tam-tam.
 
d. 23. fejrede vi Jul bare os på 1. sal

d. 24. fejrede vi jul med bedsteforældre og faster.

d. 25.  holdt jeg første juledag med familien Grundtvig.

d. 26. i dag skal vi holde jul med fynboerne.

Ikke at det ikke er rigtig hyggeligt men med jule musik og stads siden oktober, men jeg ønsker mig lidt at det snart stopper. Godt der er et helt år til det sker igen. Jeg bliver jo fed af alt den mad, og det går jo ikke!

Men nu byder vi jo snart det nye år velkommen. 2012 året hvor jeg skal til til session, året hvor jeg bliver student og ikke mindst året hvor min rejse jorden rundt bliver skudt i gang omkring oktober. derudover er det jo selvfølgelig også enden på jorden d. 21 December, eller i hvert i fald enden på mayaernes tidsregning.


-krudte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar